از هر 2 تا تبلیغ تلویزیون یکی تبلیغ بانکه ،، ولی مردم هر روز فقیر تر میشند از هر 2 روز هفته یکیش تعطیله اما باز مردم افسرده تر میشند از هر 2 نفر توی خیابون یه نفر لیسانس داره اما باز مردم بیکار تر میشند از هر 2 تا خونه یکیش نوسازه اما مردم باز بی خانمان تر میشند از هر 2 نفر یکی دماغش رو عمل کرده اما باز قیافه ها زیبا نمیشند .....از هر 2 نفر یکی حاجی شده اما باز مردم بی خدا تر میشند ! دریغا که مردمان کشورمان با نفرت بیـــــــــــــشتری به صحنه بوسیدن دو عاشق نگاه میکنند ،، تا به صحنه اعدام یک جوون! اگر فیسبوک در ثریا هم باشد مردمانی از ایران زمین به آن دست پیدا خواهند کرد!پول , چرکِ کفِ دستِ !!! دست ما هم آنتی باکتریال  توی تهران، کل جدول مندلیف رو با یه نفس میکشی تو بدن! قدیما یکی چشم می‌خورد واسش تخم‌مرغ می‌شکستن، الان یکی تخم‌مرغ می‌خوره چشمش می‌زنن! اي دخترانی که ملاک انتخابتان خودرو طرف است ! همانا پس از مدتی همچون روغن موتور آن خودرو تعويض می شويد !  اگر از ابتدای زندگی بشر فیس بوک وجود داشت،الان بیل هم اختراع نشده بود.   فرقی ندارد که یک گاگول بی سواد باشی یا یک دانشمند…. در هر صورت پشت یک ماشین شاسی بلند آقا مهندس می شوی.نمیدونم چرا هر وقت احساس می‌کنم یه چیزی میخوام اما نمیدونم چیه! میرم دره یخچال و باز می‌کنم! مغز کوچک و دهان بزرگ میل ترکیبی بالایی دارند! خدایا.....جایی بهتر از بهشت خلق كنبرای زیر پای مادرم می خواهم... قدیما لامپا رو روشن میذاشتیم میرفتیم مسافرت، دزده فک کنه یکی خونه هست، الان هرجوری حساب میکنیم لامپا رو خاموش کنیم و دزد بزنه به صرفه تره!