اتوموبیلی از جنس گیاه

تصورش را بکن به جای آهن و فولاد خودرویی داشته باشی از گیاه! و البته سخت تر از فولاد! سوختش یک روغن زیستی و عامل سوختن آن خورشید! از همه شگفت تر ان که برای داشتن چنین خودرویی دو دانه می کاری تا برایت یک خودرو و چهار دانه می کاری تا چهار چرخ بروید! سفارش های ویژه ی شما نیز در دی.ان.ای این دانه ها رمزگذاری می شود تا خودرو به دلخواه شما بروید! کارخانه ای که خودرو را آفرید، این بار نیز طرحی نو در انداخته است.رویایی که مرسدس بنز طرح مفهومی اش را در نمایشگاه لس آنجلس 2010 داد!
بایومی یا زیستمند نامی است که روی این خورو نهاده اند.
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 16:3 توسط حسین بیات
|
هدف این وبلاگ اطلاع رسانی صرف است با انتخاب خبرها و تحلیلی هایی که مهم به نظر می رسد