شیر ایرانی پس از 103سال باز میگردد
|
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از ورود شیر ایرانی پس از 103 سال به کشور خبر داد. محمد جواد محمدی زاده در حاشیه سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار مهر در یاسوج، گفت: شیر ایرانی بعد از 103 سال از روسیه به ایران وارد و احیا می شود. وی بیان کرد: یکی از برنامه های اولویت دار این سازمان نجات حیوانات در حال انقراض است که بر این اساس برنامه احیاء و پرورش شیر ایرانی در اولویت کاری این سازمان قرار دارد. ![]() خروج "یوزپلنگ ایرانی" و "درنای سیبری" از خطر انقراض محمدی زاده همچنین با بیان اینکه طرح های مهمی برای نجات حیوانات در حال انقراض در این سازمان در حال اجراست، افزود: خوشبختانه "یوزپلنگ ایرانی" و "درنای سیبری" به طور کامل از خطر انقراض خارج شده اند. معاون رئیس جمهور تصریح کرد: محیط زیست سرمایه ای است که بیشتر افراد از آن غافل هستند بر این اساس لازم است در این خصوص فرهنگ سازی شود و این ثروت عظیم و بکر را به جامعه بشناسانیم. |
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت 8:40 توسط حسین بیات
|

هدف این وبلاگ اطلاع رسانی صرف است با انتخاب خبرها و تحلیلی هایی که مهم به نظر می رسد