مرتاض هندی که ادعا می کند هفتاد سال است غذا و آب نخورده است
محققان هندی مشغول تحقیق روی مرد هشتاد و دو ساله ی هندی هستند که ادعا می کند هفتاد سال است که لب به آب و غذا نزده است. وی اکنون شش روز است که بدون آب و غذا تحت بررسی در یک بیمارستان در دهلی می باشد و تا کنون هیچ گونه علائمی از گشنگی یا تشنگی در وی مشاهده نشده است. وی می گوید که در هفت سالگی خانه را ترک گفت و به مرتاضی پرداخته است. او همچنین ادعا می کند که توسط یک خدای هندی حمایت می شود که اکسیر حیات را توسط سوراخی واقع در سقش به او می رساند. محققان امیدوارند بررسی ساختار بدن وی منجر به کشفیات جدید شود
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/india/7645857/Man-claims-to-have-had-no
+ نوشته شده در شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت 8:21 توسط حسین بیات
|
هدف این وبلاگ اطلاع رسانی صرف است با انتخاب خبرها و تحلیلی هایی که مهم به نظر می رسد