برای بهداشت توالت منزل فکر اساسی باید کرد
براي حل اين موضوع: اول حوله را خارج از توالت و روي جاي مخصوص قرار دهيد.
دوم: روي سنگ پا کمي سرکه ريخته و هفته ائي يک دفعه اين سنگ پا را به مدت 4ساعت در کنار سنگ توالت قراربدهيد.در ضمن قراردادن سنگ نمک هم عامل جذب اين بخارات سمي خواهد بود.
راستي حالا که صحبت از توالت شد بد نيست بدونيد: قديم نديما وقتي توي جنگ کسي جراحت ميديد و بدنش زخم برميداشت فورا” روي زخم خود ادرار ميکرد و يک موم عسل روي آن قرارميداد و با پارچه روي زخم را ميبست. دليلش هم اينه که ادرار استرليزه ترين و پاکيزه ترين محصول توليدي از کليه و بدن است و دليل اينکه دين اسلام آن را نجس شمرده اين است که تا در محيط آزاد و خارج از بدن قرار گيرد به علت اين
استرليزه بودن فورا” باکتري و آلودگي محيط را به خود جذب ميکند و نجس ميشود.
+ نوشته شده در شنبه سوم بهمن ۱۳۸۸ ساعت 8:51 توسط حسین بیات
|
هدف این وبلاگ اطلاع رسانی صرف است با انتخاب خبرها و تحلیلی هایی که مهم به نظر می رسد